iLkMom Booncukk canım genelde doktorlar 3 aydan sonra öneriyor çünkü rahim kendini toparlamadan tekrar gebelik olursa Allah korusun tekrar düşük olur tutunamaz bebek şahsen yengemin o şekilde olmuştu
EdaaaaN Aysenturnaaa bnada 2 ay korun dedi 3.adetimde bnde dnemek istiyorm fkat adetm duzenszlesti gun asiri mi yoksa ymurtlama testleri mi kullandinz
aannepandaa Booncukk bana dr 2 ay bekleyin sonra psikolojik olarak ne zaman hazırsanız dedi. 3 adet dönemi bekledik ve hamileyim şuan 36+6 olduk..
Eminemalinnn Ben de ocakta kürtaj oldum. İki ay oldu hiç korunmadım olmadı ama doktorum 3 ay korun demişti bana. Arkadaşlarım korunma demişti bana o yüzden korunmadım olmadı da bakalım artık hayırlısı
SumeyyeBaltaci Eminemalinnn Bende aralık ayında kürtaj oldum 1 adet gördükten sonra korunmayı bıraktık bizde 2 aydır deniyoruz fakat olmadı hayırlısı diyorum bende 🤷♀️
Obenimdunyam pppnar456 bende geçen Mayıs da kürtaj oldum hala olmadı o kadar çok istiyorum ki Rabbim bu ay yüzümüze Güler inşallah 🙏🏼
Minik_mucizem2 Booncukk bende 9 martta kürtaj oldum ilk adetimi gördükten sonra korunmamiza gerek yokmuş. Rabbim hepimize anne olmayı nasip etsin insaAllah
Sessiz-Limannn Booncukk evet ben kaldım 2 adetimden sonra doktor sadece ilk kürtajdan sonra 1 ay korunup dikkat etmemi söylemişti