Emregizem Haticecakirr doktora gidicem ruhen iyiyim gayet ama bilmiyorum doktor sonuçlara baktıktan sonra anlaşılır ❤️
minikcivcivim Emregizem ınşallah çıkmaz canim normalde hamilelikde 2.5 üstü yüksek sayiliyormuş ama ilaçlarla düzeltilir canim 🙏🌸 surda az kaldi 9 nisana bende böyle bir tarihde gitmeyi düşünüyorum 🙏
Cennet-polat Cennet-polat Emregizem bir gün uzandığım yerden kalkamadım fark etmeden yormusum ise kaptırıp kendimi Farmasinin ağrı kesici kremini sürmüştüm belime birazcık hafifletiyor ama 18haftaligi arada hala oluyor çok olmasa da
Cennet-polat Emregizem hamilelikte olabiliyomus emdekrinolojiye gittim benimde yüksekti ama şükür guatir falan yokmuş sadece demir ilacı verdi şimdide normal artık
Cennet-polat Emregizem gebelik kaynaklı yükselebiliyor belki ilaca hiç gerek kalmaz normale döner ozmna kadr