Gokce_life şöyleki canım benim saçlarım çok ince telli ve düze yakın bende zamanında yaptırmıstım daha fönlü görünüm için . Öncelikle çok yıpratıyor , hamileyken yaptırmak güvenli olmayabilir asırı kimyasal içeriyor , birde saçım kabarık demişsin ya bir süre sonra saçların uzadıgında dipten gelen saçlarında o kimyasal olmuyor bu sebeple kurutsan bile diplerin bir süre sonra eğilip bükülüyor uçların düz . Sen bilirsin ama ben su düz saçlı halimle bile memnun kalmadım . Saçımı yıprattı . Üstelik çok marka bir yere iyi bir yere yaptırmıstım . 😣