Gokce_life Kızlar selam! Saçlarım aşırııı kabarık, dalgalı, kalın telli😭 normalde hep fön çektiriyorum başa çıkamıyorum. Artık bebek olunca zor olacak. Brezilya fönü deneyimleyen var mı aranızda, işe yarıyor mu🥲
SedaEmre111 Gokce_life evet işe yarıyor ama duştan sonra gönüle saçınızı kurutmanız gerekiyor doğal şekilde kurudumu pek etkisi olmuyor
GizemKaplan Gokce_life Benim de saçlarım kıvırcık ve kabarık fakat elidorun yeşil renkli 7/24 kreminden kullanıyorum duştan sonra ıslak haliyle buklelerim daha belirgin oluyor ve kabarık durmuyor işlem yapmadığım içinde saçım zarar görmüyor tavsiye ederim kesinlikle
gulsahaliarya Gokce_life kesinlikle büyük rahatlık 😍 ben hamilelikten önce yaptırmıştım 5 6 ay yıka kurut çık mis gibi. Şimdi Doğumdan sonra yine yaptırmayı düşünüyorum ilk bi kaç aydan sonra. Çünkü zararlı kimyasal sürülüyor saça. Bi doktoruma sorcam bunu
Ayse2011 Gokce_life al kendin yap derim ben gebelikten önce kendim yapıgordum çok uyguna geliyor ayrıca kuaföre gidip dünya para verme aynı marka ürünü kullanıyorlar bio gold keratin diye geçiyor trendyolda 3 ayda kalıcılıgı var kuaförmde aynı markayı görünce şoka girdim 30 tl kadar fiyatı ama kuaförler 300 den aşagı yapmıyor ayrıca kuaförde birkere yapılıyor sen alırsan o şişe sana ⅚ kere yapmaya kadar yetiyor
Gokce_life SedaEmre111 sizinde mi çok kabarıktı? Yani düzleştiriciyle geçerim sıkıntı değil biraz kabarıklığı olmasa 😂 bir de nerde yaptırdınız istanbulda mısınız?
SedaEmre111 Gokce_life ben adanadayım ben keratin bakımı yaptırmıştım sakinlik verdi saçıma çok kabarık değil ama ablalarım yakınlarım hep yaptırdı böyle duştan çıktıklarında üsten fönü tutup kurutuyorlardı saçın kabarıklıgı falan olmuyordu sanki düzmüş yada hafif dalgalı gibi duruyordu düzleştirmekte kolay oluyordu
SedaEmre111 Gokce_life evet ama hamileyken pek önermem kimyasal olduğu içi yada doktor a danışın onaylarsa yaptırırsınız ☺️☺️
SedaEmre111 ArasisMom barajıyla Özal tarafında yaptırdılar seneler geçti üstünden adlarını pek hatırlayamam ama bilindik bir kuaförde yaptırırsanız iyi olur sonuçta saç işlem görüyor yıpranmasını istemem
Gokce_life GizemKaplan saçımın rengi sarı ve dediğiniz gibi şekli yok. Yani nasıl desem ne kıvırcık ne düz kötü bi görüntü😅 mecburen fön istiyor😓
GizemKaplan Gokce_life Anladım demek istediğinizi benim de bir ara öyleydi belime kadar olan saçlarımı kısacık kestirmek zorunda kalmıştım o görünüm tamamen çok işlemden kaynaklanıyor ve dediğiniz gibi işlem yapmadan da düzgün durmuyor tekrar sağlığına kavuşması için saçlarınızın biraz sabretmek gerekiyor ama tabiki bu tamamen sizin tercihiniz 🥰
Gokce_life gulsahaliarya yaaa öyle mi süper gerçekten. Peki istanbulda mısınız yerde çok önemli sanırım
Gokce_life Ayse2011 işe yarıyorsa bakmak gerekir. Daha pahalı hatta. Sizin dediğiniz keratin bakımı mı? Sanırım Brezilya fönü daha farklı