Glsmyldz09 Kadercisi kuaförler öyle diyo gelin saçı gibi mecbur gibi düşünüyorlar 🙏🏻 Gratiste indirimden 25 TL’ye aldım normal fiyatı 45 TL 🙏🏻
Kadercisi Glsmyldz09 bende bir an evvel alıyım canım madem 🙈 her şeyi fırsata cevirmeseler olmuyor zaten 🙄😑
Berna4161 Kadercisi yaklaşık 3 4 saat önce doğal boyayla boyadım. Ama kısa tuttum normalde 45 dk falandı 30 dk bile bekletmedim. Maksat rengi eşitlesin diyeydi ki çok şükür istediğim gibi oldu 😊
Buketkucuk Kadercisi doktorundan onay alarak organik boyalar ile boyatanlar var ama ben asla boyatma taraftarı değilim. Organikte olsa boya neticede güvenemiyorum😔
Gamzeee89 Kadercisi 14 haftamda organik boyayla boyadım doktorum izin wermişti şimdi 26 haftamdayım yine bembeyaz oldu saçlarım acaba 2. Boyasam çokmu gelir diyede korkuyorum açıkçası
Efsane01 Kadercisi İlk bebeğimde de bu gebeliğimde de 6.ay bittikten sonra doktorumun onayı ile bitkisel boya yaptırdım sadece 1 defaya mahsus ama tamamen doğal boya yok tabi sadece amonyak oranı düşük oluyor bu arada beyazım çok fazla yoksa hamilelikte kesinlikle boyatmam
Annesibitanesi Ben bugün sordum senin saçların çok güzel dedi 😂 sen anladın mesajı dedi biraz ısrar ettim hayır dedi saçların çok güzel. İlerleyen dönemlerde yine soracağım çoğu doktor doğuma yakın izin veriyor 🙊
Kadercisi Annesibitanesi Bende bugün sorucam.acaba ne dicek bakalm 🙈🙈 hayır derse de bekleriz napalim canım çok da olmazsa olmaz bir durum değil sonuçta dimi 🙈🙈