Taze_gebe Tubaaa90 bir saatte hiç 140ları geçmedi ama yakınım bazen demekki diyetten en ufak şaşsam demekki geçecek
Stok Damla60 valla benim sonuçlara benziyo sen yarın ekmek yeme bi dene bakalım kaç çıkıcak benim diyetimde bir dilim var çünkü ama ben denedim o yükseltiyo
Damla60 Stok aynen öle yapacağım bende . Benim listemde de 2 dilim var normalde . Ama onu da keseceğim artık. Bakalım yarın nasıl olacak ölçümlerim
Atesbeyinannesi Sermec27 çok teşekkür ederim canım 😔 doktorum benden istemedi takip ama yine de içim rahat edemiyor ne yapsam bilemedim olmadı bir ölçüm cihazı alıp kendim ölçüp not edeyim en azından ben de doktor sınırda dediğinden beri yediklerime dikkat ediyorum
Sermec27 Atesbeyinannesi aynen canım kendin evde de ölçüm yapıp takip edebilirsin en azından bilirsin rabbşm sabr versin tekrardan
Sfy-8013 Damla60 Sabah tokluk benimde yüksek ki insülin kullanıyorum ama sabahları ekmek zeytin bunlar yükseltiyor yemedigim zaman biraz daha düşük çıkıyor sonuç
ggizem0110 Damla60 aynen canım idrara çıktıkca şeker düsüyo allahın izniyle sen kafani takma düser insallah 🙏
Sfy-8013 Damla60 Malesef peynir domates salatalık yeşillik birşey yapmıyor ama ekmek zeytin yükseltiyor yumurta da sadece bir tane ye dedi doktor