Kızlar ben de bir şey sorabilir miyim? 75lik yükleme yaptı doktorum açlık 82, 1.saat tokluk 177, 2.saat tokluk 122 çıktı doktorum sınırda diyet yapmana gerek yok ama yediklerine dikkat et dedi de ben de korkuyorum acaba bir şeker ölçüm cihazı alsam mı? Bir de sanırım üzüntü stres şekeri çok çıkarıyormuş benim de köpeğim 2 hafta önce tahta yemiş ameliyat oldu ama 3 gün önce öldü sürekli ağlıyorum üzülüyorum acaba o da şekere etki eder mi? 😔