_sumeyyebedir7_ yaaa yerim ben onu ❤😂aynen o hocanın sohbetini bende çok seviyorum ilk girdiğimizde dik oturduğu için eliyle düzeltmeye çalıştı dönmedi sonra sağ tarafına don biraz sohbet edelim oda dönsün dedim döndüm elini karnima koydu karnımı sevdi konuştuk 2 li tarama testini anlattı şimdi sol tarafına don dedi döndüm ama tam dönmedim ayıp olmasın diye dön kız don yat rahatına bak dedi hocam ayıp olur size dedim güldü baya yok yok olmaz dedi konuştu etti sonra baktı yine gözükmüyor ultrasonda ülkü hoca da büşra kuzum minnosumuz inat çıktı dönmüyor dedi hem inat hem utangaç dedi sen bi çikolata ye hemen gel tamam mı dedim tamam hocam dedim yedim hemen kos koş hemen dönmeden bakalım dedi yattım hemen bu sefer de bacak bacak üstüne atmış eliyle bastırdı ayaklarını açsın diye karnımın içinde zıplıyor bak bak suna bak birde karnında zıplıyor minnoş bak annesi sana el sallıyor diye elini yukarıya kaldırmış keyfi yerinde dedi 😂😂😂😂güldük baya