Dygu3535 Öncelikle çok geçmiş olsun inşallah bebeğiniz de siz de turp gibi olursunuz. Ben başına gelen yabancı bir blogger biliyorum. Adını unutmasam ismini de yazardım buraya. Hamileyken ameliyatla göğsü alındı. Hatta o hanımefendinin aynı zamanda lenf bezleri de alınmıştı. Bebeğini sağlıkla dünyaya getirdi. Emziremedi ama bebeğinin süt annesi vardı. En son postlarına denk geldiğimde dünya tatlısı kızı kocaman olmuştu ☺️ Siz çok güçlü bir kadınsınız ve ameliyatlara rağmen hala sizi bırakmayan bi savaşçı var karnınızda her şeyin üstesinden geleceksiniz Allahın izniyle 💪🏼💪🏼💪🏼