Dygu3535 canım Şişli florance esat Namal. Annemin onkoloji doktoru. Çok enerjik, çok candan, alanında çok iyi, her hafta hastalarını aratıyor nasıl olduğunu merak eder. En iyi ilaçları kullanıyor özellikle akıllı ilaçlar. Biz iyi ki profesör Vahit özmen e gittik. Türkiye memeder başkanı meme kanserinde çok isim yapmış bir profesör. O bizi esat hocaya emanet etti. Siz Esat Namal ı düşünün bence