Yldzz97 irorkay Genetik olabilir gülüm boy konusu ailede uzun varsa ona çekmiş olabilir yada boylar ortaysa o şekil olur ama bence kısa değil 23 de çok güzel
Rabismomm4 20+1de 343gr boyu 22cm bana az geldi buradaki postlarda görüyorum ama doktorum normal dedi
Rabismomm4 Babyyyymother canım diğer bebeklerim kilolu doğmuştu herhalde ondan az geliyor bana . kızlarım 3 buçuk kilodan fazla dogmuslardi🌼
_hira_ [silindi] ilk gebeliğimde 52 kilo ile hamile kalıp 75 ile doğurmuştum 🙈 ama 1 ay sonra 55 kiloya inmiştim . Maalesef bunda pandemiden dolayı kilolu hamile kaldım. 74 kilo ile hamile kaldım . 23. Haftaya gireceğim 3 kilo aldım
[silindi] _hira_ ay ben de üç kilo aldım ama kendime almışım anlaşılan bebeğe bir şey koklatmamışım 😀😀😀😀
sedamom _hira_ amiin inşallah.. birde şu var kilolu olması iyi tabikide ama önemli olan sağlıklı dirençli olması. Doğduklarında bi şekilde toparlarlar kendilerini inşallah, maşallah kızınızada 💕
Babyyyymother Rabismomm4 belki sonradan alacaktir canım masallah bak digerleri gayet güzel dogmus demekki bu da öyle güzel dogacak inşallah 🌸 saglikla alalimda kucagimiza kilo problem değil 🙏