Aiteh E-G-C Amin Amin.ay MaşAllah. Bende 4 kilo dogmusum. Ama karnima bakinca hic bebegimin o kadar buyuk oldugunu sanmiyorum cunki gobegim oyle buyuk degil kucuk. 33 haftam olmasina ragmen. Sizin gobeginiz buyukmuydu acaba ?
E-G-C Aiteh ay haayır tam tersi ben dedim ki benden nasıl 4 kilo bebek çıktı ben nasıl 4 kilo taşımışım karnımda dedim olması gereken kadardı göbeğim yani karnına göre belli olmuyormus demek ki ☺️
Selinaymurattt E-G-C okudum Allah tez zamanda sana kavuştursun bebeğini inşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde büyütmeyi nasip etsin Rabbim
Aiteh E-G-C oylemi. Bende 4 kilo dogmuşum. Annem zor dogdun dedi. Gercekten 4 kilo bebegi dogurmak zor
E-G-C Aiteh evet normal doğuramazmışım zaten, doktorlar 4 kilo üstüne normal doğum pek önermiyor. Allah her hamilenin yardımcısı olsun inşallah iki türlüsüde çok zor..
Yumurcakk E-G-C yaaaaaa okadar mutlu oldumki normal fonksiyonlarına dönmüş cok cok sevindim kardeşim sağlıkla evinize gidn 😘 darısı bize
E-G-C Yumurcakk Allah razı olsun canım benim Rabbim tüm annelerin yardımcısı olsun en güzel doğumları nasip etsin inşallah bitanem😘❤️
Fatma7666 E-G-C Ne demek kuzum hepimizden Rabbim razı olsun sağlıcakla kalın güzel haberlerinizi yazın ama 🥰🤲🤲🦋