Aiteh Allah razı olsun canım. Bebek iri bebek oldugu icin doktorlar her an gelebilir diyolarlardı zaten 35den sonra. Eger biraz daha kalsaydı daha cok kilo alacaktı dogduktan sonra yine sorun olacaktı. 37+6 doğmasına rağmen 4 kilo 125 gram 54 cm doğdu tombiğim maşallah. Ama solunum sıkıntısı oldu bu seferde. Çok şükür şuan kendi nefes alıyor, benide çağıracaklar birazdan emzirmek için ilk defa kucağıma alıcam inşallah oğlumu.. o yeterki iyi olsun sağ olsun Allahım evlatlarımızı bize bağışlasın inşallah..