Susamtanem2
Mhrs var program telefonda onu kurdum.Hatırlatıcısı var.Programın istediğiniz doktoru ekliyorsunuz.Randevu açılınca mhrs mesaj atıyor.Randevu açıldı, alabilirsiniz gibi.Birde favorilerim kısmına ekliyorsunuz.Gitmek istediğiniz kısma, Ama şu varki mesela ikili test için çok uğraştım.Bende bekliyorum, İki hafta randevuyu birde ben özele gidiyorum.Ayda 1 kez özele muayene oluyorum.Bebeğimi görüyorum doya doya kalp atışını dinliyorum.Sgk da fazlasını isteyemiyorsunuz.Hastalık varsa derdinize derman olsunlar yeter.Ben şeker geçmişim ve obez bir birey olduğumdan farklı bir binada muayene oluyorum.Zeynep kamil içinde tabiki. Tavsiyem. Doktorların adlarından nette Dr hakkında araştırma yapmanız.Ona göre favoriye Dr eklemeniz.Rabbim hayırlısıyla sağlık sıhhatli hayırlı evlatlar doğurmayı nasip eder inşaAllah cümlemize…