Susamtanem2 Cavit Mete Tarcan’a gidiyorum ben. Öncesinde Egepol Gökalp Bey’e gittim, çok övüldüğü için, kötü doktor diyemem ama ona ulaşmak çok zordu. Gebeliğimin yeni olduğu dönem sormam gereken bişeyler oluyordu, tecrübesizlik de var tabii. Ben hastaneyi arıyorum sekretere soruyorum, o Gökalp Bey’in sekreterini arıyor, sekreteri Gökalp Bey’e soruyor ve bana anca dönüş geliyor telefonda bekle de bekle, tabi sadece mesai saatlerinde.. Mete Bey ilk muayenede numarasını yazdı, aklına takılan en ufak soruda bile kesinlikle açıp internetten ordan burdan okumuyosun, faydalı bilgiler olduğu kadar kirli bilgi de var aklını karıştırmıyorsun bana ulaşıyorsun, mesajları görmeyebilirim ara sor bana saat farketmeksizin dedi orda artıyı kaptı eşimle benden. Yanı sıra çok çok ilgili, güleryüzlü, enerjisi hep yüksek ve en ince detaya kadar muayenesinde tane tane anlatıyor soru sormaya gerek bile kalmıyor o kadar bilgilendiriyor. Derken doktorumuzdan o kadar memnun kaldık ki hiç hastaneyi araştırmak aklıma gelmedi 🤷🏻♀️ Doğum konusunda da, geçen kontrolde sordum bebeğim de iri bu arada, sezeryan yada normal doğum süreç nasıl ilerlicek diye. O da bana sordu normal mi istiyorsun sezeryan mı diye 😄 Tercihim normal, ama bebek iri olduğu için sezeryan olur diyor çevremdekiler kafam karıştı dedim. Eşimle benim doğum kilolarımızı sordu, doğum şeklimizi sordu (eşim 4250, ben 4600 doğmuşuz ikimiz de normal doğum) bunu söylediğimizde de tebessüm ederek engel miymiş normal doğuma dedi. Tek başına yeterli değil, 37nci haftada seninle doğum provası yapıcaz (çatı muayenesi/vajinal muayene aslında bahsettiği) o zaman konuşucaz bunları şimdiden neden sen sıkıntıya sokuyorsun ki kendini dedi. Yani bilemedim şuan, hastane değiştirsem nasıl olucak nereye giderim. Ama Sada ile alakalı da bi kurt düştü içime. Bugün kontrolümüz var, bu konuyu ben bi açayım orda. Teşekkür ederim algımı açtığınız için 🙏🏻 Hepimiz için hayırlısı inşallah 💕