Ben cordorane kullanıyordum. Doktor zararlı diye beloc verdi hamileliğin başında.
bu arada 190 atıyordu o zmn. Şimdi nabzım 40 fln. Çok nadir zorlandığımda kullanıyorum.
magnezyum kan hapı multivitamin kullanıyorum. Ara sıra çok zorlanıyorum ama kullanmak gerekiyorsa kullanıyorum.
beloc zararlı olsa doktor vermezdi bnce.
Kalp oksijeni ve kanı dağıtıyor. Benden bebeğe sıkıntı oluyor mu diye de baktılar kaç defa, olmuyormuş. Ama sıkıntılı süreç uzun sürüyorsa kullanıyorum zaten bende fazla etki etmiyor mesela. Hamilelik dönemi hep kullanıp hiç sorun yaşamayan kalp hastaları var.
sizinki belki geçicidir. İzlemek lazımdır. Bebek büyüyünce oluyor böyle çünkü.