Gizem957 tansiyon 10.6
11.7 öyle genelde.
Carpıntı baya var ama nabzım hep yüksek 120 en düsük olanı.
Doktor bana 3. Ay da verdi beloc
Gelisim geriliği yaparmı bilmem ama cok carpıntı olunca al hergun almak zorunda değilsin dedi
Bende dayandım hep. Asırı carpıntı olunca aldım ama bende bi ise yaramadı ya carpıntı devam edior.
Suan 28 haftaym hamilelikte bi basladı daha da gecmedi. İlerleyen haftalarda artar bile diye düsünyrm