Gupssse HavvaMerve iyi akşamlar kızlar e bebekte bebek arabasi ve puset 1299 diyor kullanan var mı acaba konu ile ilgili değil ama temmuz anneleri yardım eder diye düşündüm 😊
Fly38 Gupssse alıp kullananlara sorsanız daha faydalı olur bence😊 Temmuz anneleri daha almanışlardır ben de dahil 😂
Ahsenleyl Seda-1 biz de bugün tam 24 olduk😍hareket konusu aynı şekilde bazen hiç durmuyor bazen de tık yok😧
HavvaMerve Zeynep_ayaz Bende de durumlar farklı sayılmaz kızım var ama 7 yaş var aralarında çocuk düşünmüyordum 🤦🏻♀️ Herşeyini vermiştim şimdi sil baştan yapıyoruz
HavvaMerve teachervera Aynı oluyor canım 0-3 hemen küçülüyor bebekler büyüdüğü için 3-6 daha çok tercih et derim ☺️
Yldzz97 HavvaMerve Bizde 21+3 üz hergun hareketliyiz maşallah ☺️ Kıpır kıpır durmuyor 💙 10 lu hastane çıkışı almadım gerek duymadım 5 li aldım kifayet alışverişimizin hepsini Şubat indiriminde e bebekten yaptım 🥳
birprensesvebirprensannesi HavvaMerve 2 tane 10 lu alacağım 4 5 tane de 5 li hastane çıkışı alacağım inşallah 🙏 24+3 olduk oğluşumla ❣️