HavvaMerve merhaba biz de kızımla 22+4 olduk ben hastane cıkısı almadım henüz tulum aldım 3 tane tekli küvet takkmı, kıyaftler , zıbın , ikili cam biberon , battanıye aldım 3 tne bu oyun yatağı, top aldım bi de oyun havuzu için 😌 annem 5 li set almış 🙂