Birmucize__ 9+6 haftalık gebeyim 6.haftadan beri hiçbir şey yiyip içemiyorum Herşey kokuyor çok zorlanıyorum banyo dahi yapamıyorum şampuanıma kadar kokuyor yaşayan var mı kaç haftada son bulacak sizce 🥺
DenizAlpinannesii Birmucize__ ben 37 haftalığım hâla narkotik köpeği gibi en ufak bi kokuyu bile hissediyorum ama 16. Haftafan sonra zarar vermemeye başladı yani şu an hissetsem bile midem bulanmıyor alıştım galiba
minnakmucizem591 Birmucize__ 5. Ayda hafifledi benim duş alcagınız zaman banyo kapısı duşakabin kapısı acık bırakırsanız daha rahat duş alırsınız ben öyle baş edebilmiştim. Yoksa banyo yapmak öldürüodu beni inşallah sizin daha erken gecer
Esenburhan123 Birmucize__ ben en aynıyım şampuan dalin aldım ona bile dayanamıyorum. Sabahları kusuyorum sadece kuşundan rahatlıyorum yemek yiyebiliryorım
noktaninannesi Haftamdayım koku hassasiyetim hala devam ediyor bünye meselesi sanırım kişiye göre değişiyor
Birmucize__ noktaninannesi neolacak böyle koku olmasa midem bile az bulanacak allah yardımcın olsun 🙏
Birmucize__ DenizAlpinannesii umarım çok uzun sürmez bu olay bütün yaşam hevesimi alıyor sizin de az kalmış maşallah hayırlısıyla doğsun bebeğiniz 🙏
Mercimek2021 DenizAlpinannesii 9+6 yım bende resmen öyle narkotik köpeği gibi her kokuyu alıyorum içim dışıma çıkıyo
elif_03 Birmucize__ gerçekten inasının yaşama karşı olan bütün hevesi gidiyor birşey yiyemiyorum kokulardan dolayı ve mide bulantısı sürekli var artık tükendim 😂
DenizAlpinannesii Birmucize__ ilk aylar en zoru biraz dişinizi sıkarsanız 2. Trimester’le birlikte daha iyi hissediyorsunuz Allahım sabır versin ve insallah sizde sağlıkla alırsınız kucağınıza 🥰🤗
Birmucize__ elif_03 vallahi ya tükendim bebeğimin heyecanını yaşayamıyorum vicdan azabı çekiyorum kendi kendime acaba psikolojik mi yapıyorum diye sorguluyordum yok anam bu psikolojik değil canımızı alacak 🥵
Birmucize__ minnakmucizem591 denedim neler denedim baş edemiyorum şampuanı başıma sürdüğüm an ölüm tehlikesi yaşıyorum 😂 nefesimi tutup öylece güya yıkıyorum 🥵
NAZ2333 Birmucize__ 20.haftaya kadr devam etti esime kokusuz sampuan bul bana dedim agladim resmen kizimi yikarken 3 maske takiyodum sirf o kokuyu almamak icin ama aliyodum bi kere sindi burnuma ev kokmaya basladim temizlik takintim var ayni zmaanda her gun yapiyorm ama kokuyo ozellikle mutfak ayy cok sukur gecti insallah en kisa zmnda gecer
Birmucize__ NAZ2333 ne güzel atlatmışsınız allah başka dert vermesin hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah umarım çok uzun sürmez benim gibi annelerin durumu 🙏
elif_03 Birmucize__ ya yemin ederim aynı duyguları yaşıyorum bir türlü mutlu olamıyorum üzülüyorum sürekli inşallah geçer böyle devam etmez umarım 😒
Babymom2 Birmucize__ ayy bildiğin ben resmen 😞 11 haftalık oldum hala devam ediyor ne zaman bitecek bu acaba