Yarenkse Ozge2805 bende kullanıyordum öle doktor fitil olarak daha etkılı dedı oyuzden fıtıle başladım
Hillertrk Yarenkse ben ağız yoluyla kullanıyorum alıştm artk pek yan etki yapmıyo artı bide günde bir kez iğnesini vuruluyorum