GulcanDongel Merhaba, bende ağızdan alıyordum, dün alttan almaya başladım, pazartesi sabah kanamam oldu ikizlere hamileyim, artık korkudan alttan alıyorum daha etkili olduğu için.
Fundogan iremakar35 canım benim 21 haftalık ken rahim ağzı 24mm ölçüldü suan çok şükür 34 haftalık olduk
elifmom2 Bmece korkma Allahın izniyle bişey olmaz canm benimde 2 düsüğümün arrdından bu gebeliğim cok sükür devam etti 12 haftamda bile kanamam oldu lekelenmem hep oluyor progestan ve endolu da kullandım doktorlar önlem almıslar nasibi varsa bu dünyada insAllah duyarsın bi an once 🤲🏻❤️
Nrsn iremakar35 kaç haftalıksın canim. Benim dusuk tehlikem oldu ilk aylar ondan kullandim simdi 20 haftalık oldum bebek asagi baski yapmis biraz kisalma olmus ama olcmedi. Bebek tekrar yukari çıkmış. Dikiş olmaz dedi igne verdi fitile devam 3 kere
iremakar35 Nrsn 18 haftalığım 29mm ölçtü rahim ağzını, benimki de kabızlıktan dolayı olmuş fazla ıkınmaktan ama ona da ne yapsam çare bulamıyorum
Bmece EceZ 7. Haftadayım ben bana kese duruyor öyle düşük asagıda felan demedi ilaç verdi hap olarak pregesteron endol fitil
Yarenkse Ozge2805 bende kullanıyordum öle doktor fitil olarak daha etkılı dedı oyuzden fıtıle başladım
Nrsn iremakar35 sabah ac karnina kuru kayısı ye üstüne ılık su iç canim belki fayda eder sanada gecmis olsun insallah uzar tekrar 🤲
Nrsn Fundogan dikiş var mı acaba doktor onermedi ilk gebelik enfeksiyon olabiir dedi. Haftaya detayli var o zaman ölçülecek bakalım. Fitil ve iki farkli igne kullanıyorum. 18 haftalikken normaldi sonra bi gun cok ayakta kaldim temizlik yaptim megersem kısalmış biraz simdi wc haric kalkmıyorum
Fundogan Nrsn yok canım benim de ilk gebelik bende hep yattım WC harici kalmadım yeni kalktım canım dikkat edip dinlenirsen Allah ın izniyle birsey olmaz inşallah ben hala kullanıyorum progestron
Nrsn Fundogan Anladım canım bisey kalmamış insallah zamanında kucağına alırsın sağlıklı bi sekilde. Bende hic degilse 28i gorsem diye gun sayıyorum hayırlısıyla 🤲
Fundogan Nrsn bende öyleydim canım ben 21 haftalık ken bide covid oldum bu haftaları görürmüydüm diyordum inşallah rabbim hepimize sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin bende 36 hafta yı görsem diyorum şimdi bugünlere şükür yinede tabi 🤲🏻😊