Geçen hafta perşembe günü 18 Mart adetimin ilk günüydü beta hcg değerim ilk gün yani o gün 142 çıktı 3 gün sonra 341 çıktı ve ultrasonla karından görülmedi vajinal olarak kese göründü 3 gün sonra tekrar 468 çıktı değerlerim normal mi sizce
Vajinal ultrasonla keseyi görebildik ama neden 3 . Verdiğim değer az yükselmiş normal mi bilemedim Yani toplamda 8 gün geçti geç döllenme olabilir dedi doktorum suan hersey normal dedi ama gene de içim den neden bu kadar diyorum