Aydnipek Herkese merhaba, bugün kesin olarak gebe olduğum netleşti beta hcg değerim 1600 olmuş 😍 fakat kese görünmedi büyük ihtimal geç döllenme veya küçük dedi doktor bu durumu yaşayan var mıı 😊
Hilalgk Aydnipek benımde 1500 dü değerim doktor şuan erken dedi iki hafta sonra gel dedi dayanamadım 10 gün falan oldu gittim keseyi gördük geç görünüyor oluyor böyle sende güzel haberler alırsın inşallah :)
Dmndmn Aydnipek Ben ilk öğrendiğimde ölçtürmüştüm 1450 çıkmıştı ümitsizliğe kapılırım diye hiç muayeneye gitmedim tam 20 gün sonra gittim hem kalp atışları varmış hemde bebişi gördüm bence sizde bekleyin bir süre 🤗
aysealtuntas Aydnipek bu değerlerde görünmüyormuş kese bende gittim doktor karından ultrason ile görünmesi için değerin 5000 olması gerektiğini söyledi alttan muayene ile keseyi gördük çok şükür🤲🏻
citlenbigim2212 Aydnipek merhaba bende bugün doktora gittim salı günü betam 2332 olmasına rağmen doktor ultrason ile net bir şekilde göremedi alttan muane ile gördüm beta 3000 in üzerinde görünüyormuş kese
keyifkahvesi Aydnipek ne zaman cağırdı tekrar gec döllenme olabilir tabi benim de 16 şubat ama keseyi görmek için Bi hafta daha bekleyecem doktora gitmek için
Aydnipek keyifkahvesi pazartesi günü gidicem tekrar, hiç bi sıkıntı görmediği için içim rahat büyük ihtimalle geç döllenme
Sineemiis keyifkahvesi benimde17 Şubat🤭 salı günü gidicem cuma tekrar kan verip . En son pzt günü betam 671di senin kaçtı
Sineemiis Seztu yok daha gitmedim hastaneye hiç salı gidicem nasipse canim yarın kan vericem gene sen naptin gittin mi😌
Aydnipek citlenbigim2212 evet öyleymiş bende pazartesi günü kontrole gidicem bakalım nasip allah ne zaman kısmet ederse o zaman görürüm acele etmiyorum sağlıklı olsunda 🤗 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sana da 🤗
Sineemiis Seztu kese gözüktü mü birde betan kaçtı canım . Ben testte pozitifi görür görmez lekelenme gördüm 5-6 gün gün aşırı kahve lekeydi şükür çok çok şükür gecti o sonra sarı akıntılar geldi bi kaç gün oda bitti suan
citlenbigim2212 Aydnipek sağlıklı olsunlarda bebişlerimiz gerisi heyecana bağlı ama çokta önemli değil 😉 RABBİM sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin