Maeulle aynısı oldu benimde kanda çıkıyor bu kadar silik çizgi de ultrasonda çıkmıyor adetime göre 4 haftalıktım ben ultrasonda çıkmadı ama döllenmeye göre 2 haftalıktım kanda çıkıyor bir de sabah ilk idrarla test yapın onda da 5 dk sonra silikte olsa çıkarsa hamilesiniz bence buna göre bile hamilesiniz çünkü benim ilk testim negatifti çöpe attım 1 saat sonra baktım yine negatifti ama hamile olduğumda yaptığım test 5 dk sonra silik çift çizgiydi. İnşallah hamilesinizdir. Ama direk kan verin ultrason için erken
Maeulle
Maeulle