Maeulle Ilkayy valla en kesin en doğru sonuç kanda çıkıyor ya eşim geldi zaman hemen gidicez onun haberi yok daha çizgiden o negatif diye biliyor
11_ayse11 Maeulle bn kaç defa yaptım saatlerce bekledi bu çizgi çıkmadı sonra birinde akşam yaptım sabah baktım böyle cıkmış hemen kan verdim ve pozitifti ve dr eğer gebelik yoksa o çizgi gunlerc3 de beklese çıkmaz demişti inşallah gebesinizdir
Maeulle 11_ayse11 ay hadi İnşallah hani bir yandan heyecanlıyım bir yandan ümitsiz çok değişik duygu içindeyim biran önce eşimin gelmesini bekliyorum
Bfduam 11_ayse11 bende de benzeri olmuştu test im bozuk çıktı, inş arkadaşın vardır çok bariz pembe çizgi çünkü.
miniko_2308 Maeulle benim de öyleydi daha önce kuruma çizgisi bile çıkmazdı, dün benim de böyleydi hatta daha silikti kan verdim bugün değerim çıkmış 16 görünüyor şükürler olsun siz de kan verin bence hemen Allah inşallah hayırla sağlıkla nasip eder 😊
miniko_2308 Bfduam benim bu testlerde 3-4 dk da çıkmıştı, kan verdiğimde de dün verdim bugün çıktı kan sonucum
Bfduam Hacerdnc demek ki çok yeniymiş, bi önceki gün saatler sonra çıkmasına karşın, bi sonraki gün hemen çıkmış.