Juniorbaby1 Kızlar detaylı ultrasonu kaçıncı haftada yaptırdınız ve ne kadara yaptırdınız bugün tam 21 haftaligim
Hatice68 Juniorbaby1 canim 24 28 hafta aralığında yapılıyor ben ilk önce devlette yaptırdım memnun kalmadım yani tatmin etmedi söyledikleri cihazları eski özelde yaptırdım 240 tl
Omerhatice Juniorbaby1 24+2 de 700 hatta muayeneyle 850 tlye yaptırdım canim biraz tuzlu ama güvenilir baya meti olduğu için başkada bilemediğim için oraya gittim
Juniorbaby1 Hatice68 devlette yok diye biliyorum cigli araştırma hastanesi gidiyorum orda yok özelde yapılıyor dediler bnde nereye sorduysam en az 400 500 nide 23 e kadar yapılması gerekiyor dediler
Hatice68 Juniorbaby1 canım bulunduğum şehir de eğitim araştırma hastanesinde yaptırdım ilk ama eski cihazları o yüzden tekrar özelde yaptırdım
Aybeniz Hanifemaza siz 3 lü taramadan bahsedyosnz sanrm o haftada ayrıntılı yapılmıyor diye biliyorm👍
Oglumveben34 Juniorbaby1 evet 21 ile 23 haftaları arası 24 28 şeker yükleme testi zamanı aman kaçırmayın haftanızı. Ben istanbuldayım özelde 310a yaptıracağım Anadolu yakası
Juniorbaby1 Oglumveben34 sizinkide baya uygun burda çok pahalı az önce can hastanesini aradım bin tl dedi izmir alsancakta alsancak mr diye yer var orası 350 birde bornova da medigün hastanesi 300 ikisinden birine gidicem
Berna4161 Juniorbaby1 bende 22 haftalık iken yaptırmak için randevuyu şimdiden aldırdı doktor. Aynı hastanede 500 tl dediler. Üniversite araştırma hastaneleride yapıyormuş öyle söylediler. Ama tabi ne derece memnun kalırız bilemediğimiz için özelde yaptırcaz.
Hatice68 Tugbanida canım ben aksarayda yaşıyorum gittiğim hastane aksarayin en pahalı hastanesi özel inova hastanesi
ikizgebe Juniorbaby1 doktorum 19-23 arası yapılmalı demişti, perinatoloğum 20 de baktı 22de tekrar çağırdı takipli olduğum için
Hatice68 ikizgebe valla canım ben oyle girdim doktorumun kapısında da oyle yazıyor daha bugun tekrar okudum😂