Bende 37+3 haftalık hamileyim eşimin dün korona testinin pozitif olduğunu öğrendik hemen odaları ayırdık ama nasıl olacak bilmiyorum her hafta muayene olmam gerekiyor son haftalar olduğu için ama acil bir durum olmadıkça çıkmamam gerektiği söylendi inş bende çıkmaz da sağ Salim atlatırız allah herkesin yardımcısı olsun