NurrA 37+6 haftalık hamileyim eşim pozitif bende temaslıyım bugün dördüncü günümüz ama sanırım bende covid oldum belirtilerim var sorum şu ki bebeğime geçer mi hangi durumlarda geçer nasıl anlarım bilgisi olan var mı kızlar çok gerginim yardım edin 😔
mlkkk NurrA canım bende şuan covidim beni arayan doktorlara sorduğum şuana kadar bebeğe geçen ve bebekte herhangi bi sıkıntı olan vakamız olmadığı yönünde dediler
Mlk8 NurrA bebeğe geçmiyor plesenta koruyormus. Pozitifken doğum yapanlarda Bike bebek negatif olarak doğuyor gecen TRT belgesel hastane covid programında izlemiştim bi suru yenidogan bebek anne pozitif olmasına rağmen negatif olarak doğmuş doktor anne karnında bebeğe gecmiyor dedi. cok geçmiş olsun umarım en kısa sürede siz de eşiniz de sifa bulur 🙏
Fatma_d NurrA şahsi araştırmam değil ancak bir doktorun sunumuna göre, münferit vakalar var bebeğe geçen, ancak 3 taneydi yanlış hatırlamıyorsam. O da Türkiyede değil. Mutasyonlu virüslerden sonra durumu bilemiyorum tabi. Umuyorum atlatırsınız.
NurrA Btl3407 bildirdim bol bol dinlen c vitamini al d vitamini al çok kötü olursan da ambulansı ara dedi 😒
Kuzeyufuk NurrA ben çok ağır geçirmiştim feci şekilde hastane de yatmıştım ciğerlerime inmişti kesinlikle nefes alamaz isen ambulansı ara
Kuzeyufuk 20 gün oldu doğum yapalı hamileyken bende covid geçirdim şükür bebeğim iyi 😌 gönlünüzü ferah tutun
NurrA Kuzeyufuk ay çok teşekkür ederim düşününce insan geriliyor çok daha fazla bu aşamada doğum yapmaktan o kadar korkuyorm ki
NurrA Mlk8 çok teşekkür ederim içimi ferahlattınız amin rabbim şifa versin hepimize sağlıkla kucağımıza alalım 🙏
NurrA Kuzeyufuk düşünmemeye çalışıyorum ama özel hastaneler kabul etmiyor pandemi hastanelerine yönlendiriyor doğumda yalancı sancılarımda bile elim ayağım titriyor gelirse napacam diye 😔
NurrA Tubatml benim de korkum o işte pandemi hastanelerine yönlendiriyorlarmış tek başına o kadar üzücü bir durum ki doğum zaten yeterince zor bir de öyle bir aşamada yalnız olmak bulunduğum şehirde ki doğum hastanesi de çok berbat gitmek istemiyorum 😔😔
Mlk8 Tubatml maalesef özel hastaneler takipli hastası bile olsanız almıyor doğuma pandemi hastanesine yönlendiriyor ozel bir ekip kurulup doğum yapıldıktan sonra da anne ve bebek ayrı odalarda karantinaya alınıyor.allah kimseye yasatmasin
Ozlemyuksel58 NurrA pazar günü karantinam bitti. Bende doktora sordum bebeğe herhangi bir sıkıntısı yok dedi. Covidin 4 ve 5.günleri bebeği hissetmediğimi ve iştahsızlığım olduğunu söyledim benle alay ederek burası covid poliniği değil hayatım ve bebeği hissetmen mümkün değil değil dedi 18.haftada. Pazartesi hemen doktora gittim. Başka bir doktora bebek biraz bükülmüş suyun azalmış dedi. Ve 1 hafta bebek gerilemiş dedi. Şuan 19.haftafayız. Cinsiyetini sordum okadar hareketsiz ki onu bile göremiyorum dedi. Yediğine içtiğine dikkat et canım. Bnm iştahım yoktu çünkü fazla.
NurrA Ozlemyuksel58 ah canım kıyamam ya çok üzüldüm umarım hızlıca toparlanırsınız öyle ilgisiz doktorlar merak ediyorum neden işlerini yapıyorlar bıraksınlar daha faydalı 😒