Benim annem de kardeşime hamileyken bilmeden yemiş. Geciktikçe de normal olsun diye beklemiş ben normal doğduğum için. Suni sancı vs vermişler hastanede yatmış artık 10cu aya yaklaşınca doktor mecbur sezeryan yapmış. Gerçi maşallah 5850 doğdu kilosu. İyi mi oldu kötü mü oldu emin değiliz tabi😂