Kayasbht Merhaba anneler 🌹 Hamile kadın bunları yerse geç doğuruyor Muş diye duydum böyle bir şeye denk gelen oldu mu gerçekliği nedir acaba ? 😃
Mom080 Kayasbht ne kadar doğru bilmiyorum ama arkadaşımın dediğine göre tükettiği icin 40da sezeryan olmuş
esra572 Kayasbht aaa ilk defa duyuyorum mandalar uzun süre sonra doğurduğu icinmi. Bende hep tüketiyorum çokta seviyorum
Kayasbht esra572 doğruluğunu bende bilmiyorum ama yine de tüketmiyorum ne olur ne olmaz diye .😃 belki bilen birine denk geliriz
Muratnannesi Kayasbht bende tam tersi biliyorum hatta geç dopuran hamişler manda yoğurdu yiyormul doğum hızlansın die 😂
Gllpkr Kayasbht 😂😂 çok iyi ya bunlar bende oğlumda yemiştim 40+3 falandı öyle doğurmuştum bide üstüne üstlük oğlum kakasını yaptı ve yedi 6 gün küvezde kaldı herkes bana o yoğurttan yediğim için olduğunu söyledi
Kayasbht MKrasnic belki o bir kere yiyen icin olabilir çünkü bir kere yiyene bir daha yediriyorlarmış siz sürekli tüketmişsiniz zamanında olur inşallah 😃