Gizem97 Lokumcuk 60 lara kadar çıkıyor kuzum ama düzensiz olduğu için dikkat edelim istirahat edelim dedi bide sancı sıklığını takip edelim dedi bende dediği gibi coğu zaman yatıyorum evde Bi yemek yapıyorum sancı hissedince de uzanıyorum hemen stres yapmamaya çalış çünkü stresle işler zorlaşıyor kuzum🤗
Gizem97 Eliftkgz ben dönerken bile ağrı hissediyorum kuzum bazen gece uyurken ağrıyla uyanıyorum Bi yere toplanmış oluyor sık sık Bi sağa Bi sola dönüyorum gene de günden güne daha zor olacaktır tabi gün her hafta biraz daha zorlaşıyor işler 😒 sağlığı yerinde olsun bebeğin sağlıkla gelsin doğunca hızla kilo alır 2 buçuk olsa bizim için yeterli diyor doktorlar 🙏
Eliftkgz Gizem97 evet gün geçtikçe zorlaşacak gbi duruyor. Hayırlısı olsun sağ salim alsaydım kucağıma gerçekten öyle bunaldım ki. Vanda yaşıyorum doktor o kadar kısıtlı imkan yok. Gittigm doktor 2dk bile bakmıyor ultrasonda🙄 bakarken soracaklarını sordun sordun içeriye 2-3 hasta alıyor zaten 🤦♀️🤦♀️ anlatmakla bitmez ne diym bitsin başka biley istemiyorum
Gizem97 Eliftkgz bu süreç herkes için zor oluyor senin için biraz daha zor ama Allah yardımcın olsun doğduğun da herşeyi geride bırakıcaz inşallah bi hayırlıysa kucağımıza alalım kokusunu çekelim geçiçek annesi 🤗 Sen güçlü bir annesin ve muhteşemsin bunu hiç bir zaman unutma ❤️
ulviyedemirbas2 Gizem97 Amin inşallah Allah razı olsun Cok teşekur ederım inşallah hamile annelerimizin hepsi sağ salim minikleri kucaklarına almayı Allah nasip etsin 🥰❤️
TBT Gizem97 biz de 34+1 deyiz yarın kontrolüm var bakalım ne kadar olmuş☺️ Ama benim uzun zamandır uykusuzluk sorunum var ve son 1 aydır da kaburgalarım ve belim inanılmaz ağrıyor yani uykular haram oldu bana😢🤷🏻♀️ Ara ara kasılmalarım da var. Doktor çok fazla hareket etmemi söyledi doğum kanalına yaklaşmış bebeğim. Artık gelsin de valla rahatlasam diyorum taşımakta zorlanır oldum😅😢
Gizem97 TBT zaman yaklaştıkça heyecan da sarıyor kavuşma özlemi de valla ağrılar da sarıyor biraz ama olsun 😂 bekleyelim bakalım ne zaman gelmeyi uygun görürler ❤️😍😍
BrcHmt TBT ben de 34+1 im 😍 ya karnın ne durumda? Sanki benim karnım büyümüyor gibi geliyor ya da evham yapıyorum
Feriss Msydn6 bende 35+5 teyim daha günü belli değil ama sanırım sizin ki kadar bi vaktim kaldı benimde sezeryan olacak Allah yardımcımız olsunnn çok heyecanlı 😍🥰
Msydn6 Feriss aminn inşallah 🤗🌸💕🤲🏼 Benimde haftaya belli olacak günü kontrolüm var 2. Sezeryanım 38 gibi alacaklar biran önce zaman geçsin istiyorum bakalım sağlıkla kurtulalımda inşallah 🤲🏼💁🏻♀️
123alpseda ulviyedemirbas2 canım benimde 34 +2 de 2570 grdı 35+1 de gittiğimizde büyük ihtimalle 2770 gr olmuş olur şeker net tespit edilmiş değil ama diyet yapıyorum arada karbonhidrat kaçamağı yapıyorum ama bebişin suyu fazlaydı şükür düzeldi
ulviyedemirbas2 123alpseda yok bende tespit edildi şeker olduğu 3ay olucak diet yapıyorum inşallah sağlık olsunlar da başka hiçbir şey istemiyorum
BrcHmt Eliftkgz kilo almama nedenine ne diyor canım doktorun. Benim de var geriden gelme 2 hafta. Bir de suyun azalmış falan dedi mi
Eliftkgz BrcHmt hayır canım suyunda falan hiçbir sıkıntı yok. Geçen hafta toplamış demişti bu hafta yine geride dedi. 3 hafta geri olırsa bakarız nedenine 3 haftaya kadar normal sayarız dedi. O hafta cok iyi sıkı yemiştim 580 gr almıştı 10 günde. Bu sefer 12 günde 70 gr almış
Minikoocum BrcHmt renkli doppler cekindiniz mi.bebege giden korkudan damarlarna falan bakldimi bende 50 grm eksik diye doktorum.hemen doppler çekti şükür birşey ckmadi sonra düzeldi.sukur
_Mother_ BrcHmt canım sen tekrar doktora gittin mi 32. Haftan da bebeklerimiz aynı kilodaydı seninle şuan gelişimi nasıl birde şikayetlerin varmı hiç benim bacaklarım ağrıyor belim birde ayağa kalkınca zorlanıyorum
emineveminigi Eliftkgz sıkıdan kastınız nneydi neler yediniz nasıl beslendiniz acaba varmi tavsiyeniz
Buketkucuk Gizem97 33+3 haftalığız bugün ilk nstmize girdik şükür gayet iyiyiz, herşey yolundaymış kilomuz da gayet iyi Rabbime bin şükür az kaldı kızıma kavuşmama inşallah sağlıkla, hayırla gelsinler miniklerimiz heyecan gitgide artıyor❤️
Gizem97 Buketkucuk prenseslerimiz sağlıkla gelsin canım, heyecan ve şu acaba neye benziyor kime benziyor merakı beni benden alıyor 😂😂😂