35+2deyim bebeğim 2.250 gr 47 cm doktor geriden geliyor diyor 31.haftadan beri. Çok moralim bozuk. Geçen hafta cok cok sıkı beslendim 2.180 olmuştu. Bu hafta yine almamış. Dünden beri yine sıkı beslenmeye girdim. Geceleri uyuyamıyorum çatı ağrım var bide bebek karnımda toplanıp sertleşince hafif ağrı hissediyorum. Önceden ağrılı olmuyordu ama son zamanlarda ağrılı. Sizde de öylemi