Kızlar ben 22 haftalikken ikiz kizlarimi kaybettim cok sorunlu bir hamileliğim vardı ve cok aşırı sismistim o gebelik den kalan kilolarimi veremeden hemen geri hamile kaldim 82 kiloyla kaldim suan 97 kilo olmuşum 29 haftamdayim ve doktorla kilo konusun da cok sıkıntı yaşıyoruz ne yaparsam yapayim kilo artışına engel olamıyorum. Ikizlerde normal doğum yapmıştım ve o zaman doktor bana çatın geniş 9 aylik bi bebek doğursan normal doğumun cok rahat olur demişti ama şimdi etrafimdakiler kilondan dolayi doktor normal doğum yaptirmaz diyorlar bu şekilde olup da normal doğum yapan veya çevresinde buna şahit olan var mi acaba?