Bugün sabah folikül takibi vardı, sağda 2 yumurta var.. biri 17mm,biri 15mm dedi .. Hatta 16 ve 14 olabilir belki dedi tekrar tekrar baktı. Büyük olan fena değil dedi. Bu akşam çatlama iğnesi vurup cuma aşılama yapılacak dendi.. Boyut ideal mi ,sizlerin de bu boyutta mi iğne vurulmuştu?
Akşam 09.30 da çatlatma yapılacak cuma sabah en geç 8 de burada olun dedi..