pamuktenlim ben de aynı dertten muzdaripim. Gebeliğimin ilk üç ayında da yapılmamış bu testler. Ben sonradan forumlarda gördüm bu testlerin yapıldığını ve 15+4 de yaptırdım. Yüksek avidite çıkıyor ama en az 3 önce bile olsa yine hamileliğe denk geliyor maalesef