Neyden bahsettiğinizi bilmiyorum ama düşüğe etkisi var mı bunun? Uçuk ile ilgili bi yorum gördüm yukarıda. Balayına yurtdışına gittiğimin 3 günü devasa bir uçuk çıktı dudağımda ve kanadı ve 1 sene geçmedi neredeyse. Şimdi 3 sene geçti üzerinden dudağımda iz bıraktı ve 4 düşük yaptım sonrasında. Bunla ilgili olabilir mi ki?