Sulbiye Aaa bende😁 47 ile hamile kaldım şuan 58 im 37 haftayız. Ama yakında doğurcam gibi çok sancılarım var dün doğuruyorum zannettim nstde de aralıklı sancılarım çıkıyordu 35 den itibaren zaten iyi dayandık şükür. İstanbul’da yağmur bitmiyor bende bugün camları iç taraftan sildim perdeleri yıkattım koltuk kırlentlerini nevresimleri falan değiştirdim yıkattım, petekleri kapıları sildim dedim aniden gelirse hazırda durayım😅 bugünden itibaren tamamen hazırım istediği zaman gelebilir sağlıkla inşallah 🤲🏻🧿