NilGrl benimde ilk gebeliğim. Hiç sancım yoktu benim nst de falan çıkmadı. Doğumdan önceki gün acaip enerjiktim evi sildim süpürdüm falan hatta anneme de ddm bugün doğuracam heralde baya enerji geldi bana 😅 öyle de oldu Bi gittim açılmam 6cm olmuş ama hiç Bi belirti yoktu gündüz sancı falann gece biranda başladı. Hatta kabızlık ağrısı sandım ben sancı olduğunu hiç düşünmedim. O yüzden böyle düzenli ağrı varsa ihmal etmeyin görünün doktora. İhmal edip sabahı bekleseydim evde doğardı benim oğlan 😅