38+2 oldum. Günlerdir süren Bi ishal vardı ama dün yani salı günü boyunca kabızlık yaşadım wc hiç çıkamadım. Şmdi saat 23den beri yarım saatte Bi karnıma şiddetli Bi ağrı giriyor wc gidiyorum afedersiniz ıkınarak da olsa biraz rahatlıyorum ağrı diniyor gibi oluyor tekrar geliyor. Ama sadece orta karın kısmım derinden ağrıyor öyle bel kasık vs vurmuyor ağrı. Bu sancı mı kabızlıktan mı anlayamadım. Gebelik boyu kabızlık yaşadım böylesi olmamıştı hiç