Hayalhira tazeaane ben 3 haftda bir gidiyordum bugun gittim doktor artık 2 haftada bir geliceksin dedi erken doğum riskimiz olduğu için gerekirse 10 günde birde geleblrsn dedi 28+5 şuanda
ozlemzkn tazeaane benim de biraz riskli oldugu için sık gidiyorum ama şöyle ayda bir kendi doktoruma, her hafta da devlete gidiyorum kontrole. Ama benimki yakın takip için
tazeaane ozlemzkn anladım canım seninki daha zormuş. Allah hayırlı doğumlar nasip etsin. 2 hastane arası git gel yorar
zeynep6187 ozlemzkn Allah yardımcın olsun ben de gebeliğin ilk başlarında yaşadım yaklaşık3 ay sonrasında geçti çok şükür inş bir daha da olmaz
Busra5757 ozlemzkn arkadaşlar dar giymemeye çalışın birde üst iç çamaşırı sıkıntcada çarpıntı yapıyor bence ben kendimde oluyorya şimdi daha bol şeyler giyiyorum şimdi daha iyi çok şükür