Melekyilldiz ursofalk canım seninkiyle aynı kritere bi ilaç biliyorum onu da. Benim de alt ast yüksek. Acaba çok yüksek değil mi? Biliyor musun kaç tam? Benmkilerden biri134 diğeri 54′tü sanırım. Ben anlamadım beni yatırmaya çalıştılar sana normal demişler…evet son zamanlarda olabiliyor ama genellikle doğuma yakın oluyor bizim az da olsa var daha. Seninki muhtemelen normal değerlere yakın canım benimki kadar yüksek değildir, ilaç düşürüyor zaten. Bana artık etki etmemeye başladı galiba anlamadım