ozlemzkn 27. haftama gireceğim ve akşamları rahmimde sızı ağrı oluyor. Bazen yürürken karnım kasılıyor bebek bir tarafa toplanıyor baskı oluyor.. sol tarafım dışında yattığım an ağrılarım oluyor bebek rahatsız oluyor gibi hareket ediyor😓 Allah hepimizi bebeğimize sağlıkla kavuştursun bizi kurtarsın🙏🙏