Minnaklokumum Hndnclk benimde çatı ağrısı oluyor şuandada kasık ağrısından uyuyamıyorum korkuyorum bişey olacak diye 😔
Minnaklokumum EmirAta Benimde bu şekilde yakınmalarım yakında dr a gittiniz mi ben gitmedim normal mi yani bu durum acaba 😔
Melekyilldiz ozlemzkn Canım yok hiç bilmiyorum ilk başlarda yoktu bende ancak sonradan oluşmaya başladı. Ancak benim kaşıntı problemim hiç olmadı. Doktora gideceğim bugün değerlere bakacak haber veririm sana da ☺️
Sevdeeee ozlemzkn yarım saat ayakta kalsam hemen karnım sertleşiyo yattıgım sürece hiç bir sıkıntım yoktu iki gün önceye kadar ama sağ kasığımda bi ağrı basladı 😒😒
ozlemzkn Sevdeeee ayakta kalınca benim de ağrım oluyor ama nerdeyse bi iki haftadır yatış pozisyonundayım havalar da kötü olunca
Ckaragoz ozlemzkn 27+0 olduk bizde bugün. 3. Trimester artık yavaştan bizde de başlar ağrılar uflamalar herhalde 😂 ama inşallah başlamaz ne diyelim🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Zelisanne ozlemzkn 30. Hafta aslında ideal daha fazla agırlsşmadan ben de 2 hafta sonra yapmaya başlarım 🥰