29+2yim bende, mide yanmasına dayanamayacak kadar olursam gaviscon bi tık daha iyi olursam 3 yudum sütle idare ediyorum. Kramplarım bi ara çok artmıştı bu aralar maşallah göstermiyor kendini. Yatarken zorlanıyorum🤦♀️ önce kalkıp sağıma ya da soluma dönüyorum. Dün doktora gitmiştim, bebis dönmüş kafası asagidaymis. Doktor normal karşıladı, ben erken doğum riski olur diye düşünmüştüm ama değilmiş. Cok şükür:) bizde böyle