ozlemak42 Bir de niye yazdin diye tepki verdiler ki postlarda hangi meyve sebze oldunuz diye soruyorlar orda bende kavun karpuz cevaplarını görüyorum onlara da tepki verilsin o zaman nedir yani 😒
Fatos_teke46 Babyiveannesi normalde manavlarda var artık diye biliyorum çünkü geçen aldım 14 tanesine 25 TL vermiştim ama yemeye kiyamamistm yinede 😁
Babyiveannesi Fatos_teke46 aaa valla çok iyiye bulmuşsunuz ben görmedim hiç valla görsem hemen alırım
Fatos_teke46 Babyiveannesi ewt 🥰 ama fiyatları gerçekten çok pahali canımız çekse bile almak istediğimizde sırf bitmesin diye kiyamadan yiyoruz 🤦🏻♀️