serti yuksell07 ben almanya da yasiyorum belki biraz farkli olabilir, icerdende bakti kanama yok dedi
nurbebek01 serti bide elinden geldiğince alttan muayne yaptırma 2 hafta geçsin öyle kalp atisini duymaya git
Linam1 serti çok şükür gözün aydın canım Allahın izniyle hiç birşey olmaz. ❤ inşallah sağlıkla da kucağına alırsın 🤲