serti mutlaka doktora gidin, yerleşme de olabilir kanama alanı da olabilir önlem amaçlı progestan veriyorlar bebeğin tutunmasını arttırması için. İstirahat öneriliyor, bol bol dinlenin imkanınız varsa ağır iş yapmayın, stres olmayın, inşallah sağlıklı ilerler hamileliğiniz, inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤲🏻