Sabah uyanır uyanmaz aç karnına activia yiyorum ve 1 bardak elma suyu sıkıp içiyorum. Bir süre katı yemiyorum çünkü elma suyu bağırsaklara su çekiyormuş. Ben de o sürede kahvaltıyı hazırlıyorum yarım saat falan geçiyor.
Gün içinde kuru kayısı yiyorum yine. Akşam yatmadan bir şişe de kefir içiyorum. Çok abartı gelmiş olabilir ama mecburum çünkü ben de 20. haftada kötü bir kabızlık yaşadım, o günü hayatım boyunca unutamıcam herhalde. Asla riske atamam, doğurana kadar böyle 🤣