Leyla54 sakaryada değil ama eşim bana da araştırmada yap felan dedi. Bu zamana kadar özelde herşeyi ypmışım. Hiç devlete gitmemişim. Bu yaşıma kdar normal bir muayene içinde devlete gitmedim doğum yapcakmışım. Onu geçtim. Bu salgında içeri refakatçi bile zor alıyorlar babası zaten giremiyor. Bana kimse destek olmasın ben bilezik bozdurcam özelde olcam dedim. Eşim bilmez hastanede bedava paralı frlan muhtemelen kaynanam söyledi. Banada seni devlette doğurtmam kızım diyordu. Ama ne olduysa beni kaç gündür aramıyorlar. Altının fiyatı çıkınca gittim bileziğimi bozdurdum. Kimseden bişey istemiyorum benim en büyük yatırımım çocuğum dedim. Hiççte pişman değilim.. kaynanamlar poz olsun diye diyormuş meğer.. ben babama desem zaten o izin vermez.